Калинюк Богдан

Медіакультура як ознака становлення  інформаційного суспільства.pdf

Презентація

студент групи КМ-21

Не секрет для нас зараз, що ми живемо у епоху інформаційного суспільства. Надзвичайно велике значення у його становленні, його розвитку займає медіа культура.

Медіа культура, як суспільне явище почало утворюватися ще задовго до появи сучасних засобів комунікацій, але з їх появою вона почала займати одне з провідних культурних значень у суспільстві. Медіа культура є широким поняттям, що уособлює в собі засоби масової інформації, соціальні мережі, інформацію, що знаходиться там та її обмін, а також інші інструменти та засоби комунікації.

Сьогоднення нам дає можливості реалізувати свої проекти та задуми за допомогою величезного різноманіття інструментів. Поява інтернету та комп’ютеризація суспільства стирає перешкоди для самореалізації. Тепер відстань, чи мовні питання не викликають проблем у співробітництві зокрема і у культурній сфері. Також і урізноманітнився інструментарій. Сьогодні будь хто, хто має комп’ютер за декілька кліків мишкою може стати творцем музичного шедевру, а художники отримують безмежний простір для творіння за допомогою програмних засобів.

Засоби комунікації, зокрема соціальні мережі приймають естафету,як плацдарм для обміну інформацією різного роду. Зокрема соц. мережі стали місцем реалізації і популяризації багатьох сучасних культурно-мистецьких проектів. Світові тренди сьогодні задаються саме там.

Завдяки технічному розвитку портативної техніки та бездротової передачі даних доступ до інформації можна отримати з будь якої точки планети

Засоби масової інформації — це є найпотужніший інструмент медіа на сьогоднішній день. Щодня через ЗМІ люди дізнаються про нове, що відбувається навколо.

Засоби масової інформації бувають різні за своїми типами. Різняться вони за темами подаваної інформації та способом подання. Також можна виділити комерційні та громадські ЗМІ.

На превеликий жаль сьогодні ЗМІ часто бувають заангажованими і спотворюють інформацію у певних цілях. Пропаганда методами ЗМІ часто займає масовий характер, сильно впливаючи на свідомість суспільства, нав’язуючи людям потрібні думки.

Добавить комментарий